גלריית תמונות

הצטרפו לקבוצת פייסבוק שלנו
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

ילדי קבוצת נחליאלי מקיבוץ יזרעאל תורמים לבית הלוחם חיפה

13 פברואר

ב- 10.2.2015 התקיים ביקור של ילדי קבוצת נחליאלי (שי, מיקה, יעל, שקד, יובל ועדן) מקיבוץ יזרעאל, בבית הלוחם חיפה, במסגרתו תרמו סך של 10000 ₪ עבור נכי צה"ל.

ילדי "נחליאלי" נמצאים בשנת בר המצווה שלהם. שנה בה הם עושים משימות אישיות וקבוצתיות בקיבוץ עצמו ובקהילה . בתהליך בניית תוכנית הפעילות הם החליטו השנה ועם פרוץ מלחמת "צוק איתן" גיבשו את החלטתם, לכוון את הפעילות והתרומות למען נכי צה"ל ופצועי המערכה ב"צוק איתן".

במסגרת זו התקיים בקיבוץ יזרעאל ערב התרמה המבוסס על " מכירת מעשים טובים ", של החברים כגון: טיול טרקטורון בקיבוץ, אפיית עוגה לשבת, טיול צפרות עם חבר מהתחום , מכירת כדור רוגבי חתום ע"י שחקני הרוגבי של נבחרת ישראל, תפירת פונצו אישי וכו…, האירוע היה בחדר האוכל של הקיבוץ והתרומות חויבו דרך התקציב האישי של החברים.

הילדים והמדריכים הבוגרים הגיעו לבית הלוחם בחיפה להעניק את המחאת התרומה ע"ס 10000 ₪ לארגון נכי צה"ל ובית הלוחם חיפה , במסגרת זו הם נפגשו עם מנהל בית הלוחם שי דוברין אשר סיפר להם על הפעילויות הרבות המתקיימות בבית הלוחם חיפה, כולל הפריפריה, והזמין את הילדים לצפות במשחק כדורסל בכיסאות גלגלים של הקבוצה שלנו בעפולה , לאחר מכן נפגשו הילדים עם רון הלוי בן קיבוץ גשר ,לוחם שריון, שנפצע ב"צוק איתן" ורגלו נקטעה, רון סיפר להם על הפציעה שעבר על הפינוי משדה הקרב, האשפוז ותהליך השיקום אותו הוא עובר , רון גם סיפר לילדים שממש עכשיו הוא מתחיל את אימוניו בחתירה בקאיקים (ספורט בו הוא עסק לפני פציעתו) כאשר המטרה שלו בעזרת בית הלוחם להביא אותו לרמות הבינלאומיות הגבוהות ביותר בחתירה לנכים ,הילדים התרשמו
מאד והתרגשו תוך הצגת שאלות לרון.

לאחר השיחה מנהל אגף הספורט של בית הלוחם חיפה יצחק שהם ערך להם סיור ברחבי בית הלוחם, בו הילדים נפגשו ושיחקו טניס שולחן עם שמוליק בן-עשור נכה מרותק לכיסא גלגלים, הנמנה על נבחרת ישראל בטניס שולחן לנכים ועם חן ברוך שגם הוא נמנה על נבחרת העתודה בתחום זה, לאחר מכן הילדים ערכו משחק כדורסל בכיסאות גלגלים נגד שחקני קבוצת בית הלוחם חיפה המאומנת ע"י מקבל שופנייה קטוע רגל המשחקת בליגה לאומית , במסגרת ספורט הנכים בארץ . בכל המקומות חברי בית הלוחם חיפה שהיו בפעילויות השונות קיבלו את הילדים במחיאות כפים ותודה גדולה על פועלם ותרומתם.

הביקור והתאומים היו ע"י אגף הספורט של בית הלוחם חיפה ויצחק שהם מנהל האגף .

לסיום הוענק לילדים המרגשים הללו סיכת הארגון, חולצת בית הלוחם חיפה והספר ללכת שבי בשבילי ישראל שהוצא לאור ע"י ארגון נכי צה"ל .

זה היה ביקור מרגש הילדים לא רצו לעזוב. מביקור מתוכנן של שעה ,הם היו כאן כשלוש שעות.

תודה גדולה לילדי קבוצת נחליאלי ולכל חברי קיבוץ יזרעאל על פועלכם עשייתכם וכמובן תרומתכם.

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

דרך צרפת 101, חיפה
04-859-0859
04-8590863