זכויות והטבות מועדון חבר צרכנות

הצטרפו לקבוצת פייסבוק שלנו
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

מועדון חבר צרכנות לחברי ארגון נכי צה"ל

מועדון חבר צרכנות (מח"צ) הינו מועדון מקביל למועדון חבר משרתי צבא קבע וגמלאיו המיועד לעמיתים מגופי הביטחון לרבות חברי ארגון נכי צה"ל ובני משפחותיהם. המועדון פועל לרווחת עמיתיו בקבלת הטבות בתחומי הצרכנות והשירותים. בשונה ממועדון חבר משרתי הקבע, מח"צ אינו מקנה על פי רוב הטבות בתחום תרבות ופנאי.

החברות במח"צ הינה הטבה שהסדיר ארגון נכי צה"ל לחבריו,
ההצטרפות למועדון מותנית בחברות בארגון

החברות במועדון כרוכה בתשלום חודשי של 20 ₪ המנוכה מחשבון האשראי של העמית במועד החיוב החודשי. אין חיוב בגין דמי ניהול כרטיס.

הארגון עוסק רק בשיוך החברים ואישור זכאותם להיות עמיתי המועדון. הארגון אינו מטפל בנושאים הקשורים במועדון זולת אישור צרוף החברים.

כרטיס מועדון חבר צרכנות

כרטיס מועדון חבר צרכנות הינו כרטיס האשראי של חברת ישראכרט בלבד ורק באמצעותו ניתן לבצע רכישות של המוצרים והשירותים המצויים בהסדרי ההנחות וההטבות לעמיתי המועדון. בנוסף, הכרטיס משמש ככרטיס אשראי לכל דבר ועניין.

כרטיס "חבר שלי"

"חבר שלי" הוא כרטיס נטען הניתן לעמיתי מועדון חבר צרכנות ומזכה בהנחות בלעדיות במגוון רחב של בתי עסק מובילים בתחומי הצרכנות השונים.  ניתן להטעין עד 2,000 ₪ בחודש וליהנות מהנחה של 20% בכל טעינה.

אופן הצטרפות למועדון חבר צרכנות

**שימו לב, ההצטרפות הינה רק לחברי ארגון נכי צה"ל**

לבדיקת זכאות להצטרף למועדון חבר צרכנות יש לרשום את הפרטים הבאים למייל: hever@inz.org.il

לצירוף חבר/ת ארגון: שם מלא, מספר זיהוי, מספר תיק במשהב"ט
לצירוף בן/בת זוג:  שם מלא ומספר זיהוי של החבר/ה, שם מלא ומספר זיהוי של בן/בת הזוג.
לצירוף ילדים: שם מלא ומספר זיהוי של החבר, מספר זיהוי ותאריך לידה של כל ילד. יש לשלוח את ספח תעודת הזהות של החבר/ה בו רשומים הילדים.

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

דרך צרפת 101, חיפה
04-859-0859
04-8590863